مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 11:352023-07-23حوادث

 مصدومیت 4 نفر در سیل خوی و چالدران/ بازگشایی جاده خوی - رازی


سرپرست جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: بر اثر بارش های سیل آسای عصر روز گذشته 4 نفر در شهرستان های خوی و چالدران دچار مصدومیت شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حمید محبوبی در خصوص جزییات این حادثه اظهار کرد: بر اثر بارش باران سیل آسای شمال استان آذربایجان غربی در شهرستان های چالدران و خوی، عصر روز شنبه با اعلام آب گرفتگی منازل و برخی معابر و بخش ها بلافاصله گروه های مجهز عملیاتی امدادی برای امدادرسانی به مناطق حادثه دیده اعزام شدند.

وی ادامه داد: در پی وقوع سیل و آب گرفتگی در شهرستان چالدران، 3 گروه مجهز عملیاتی از این شهرستان در دو روستای ارکوین و قره جه وران اقدام به تخلیه آب 3 منزل مسکونی در این دو روستا کردند.

محبوبی اضافه کرد: همچنین در روستاهای ارکوین و قره جه وران شهرستان چالدران 9 منزل مسکونی مورد ارزیابی قرار گرفت که در این تعداد به چهار خانواده آسیب دیده به استعداد 27 نفر اقلام زیستی و غذایی تحویل شد.

سرپرست جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی اضافه کرد: همچنین گروه مجهز عملیاتی شهرستان خوی باتوجه به سیل و آب گرفتگی در روستای آغباش این شهرستان به محل حادثه اعزام و اقدام به نجات جان 4 سرنشین خودروی پیکان وانت واژگون شده بر اثر سیل کردند و مصدومین به مراکز درمانی منتقل شدند، خوشبختانه در سیل این شهرستان تا به این لحظه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 مصدومیت 4 نفر در سیل خوی و چالدران/ بازگشایی جاده خوی - رازی

 مصدومیت 4 نفر در سیل خوی و چالدران/ بازگشایی جاده خوی - رازی